Opis
LOKALIZACJA - na klifie nad zatoką Paradise, w Cirkewwa na obrzeżach Mellieha, ok. 5 km od centrum Mellieha, ok. 550 m od portu, ok. 27 km od lotniska na Malcie
PLAŻA - ok. 100 m od hotelu, prywatna, piaszczysta, dojście przejściem podziemnym, leżaki i parasole bezpłatne, ręczniki za kaucją, otwarta od maja do października, ok. 1 km od hotelu plaża Paradise Bay Beach publiczna, piaszczysta, dojście drogą lokalną, leżaki i parasole płatne
HOTEL - 267 pokoi, 24h recepcja, windy, sale konferencyjne, restauracja główna Il-Merill, 2 restauracje a la carte, bar w lobby
Płatne: sklepWi-Fi w całym hotelu bezpłatny
POKOJE - Typu Standard - ok. 28 m2, dla 2 osób z możliwością dostawki
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, Wi-Fi, telefon, mała lodówka, zestaw do kawy/herbaty, sejf, balkon/tarasInne dostępne typy pokoi:
SINGLE (pokój jednoosobowy)
Superior ok. 30 m2 dla max 4 osób
Junior Suite ok. 30 m2 dla max 3 osób
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
Uwaga! pokoje o podwyższonym standardzie - dostępne w systemie lub na zapytanie (większy metraż, superior, suite, z widokiem na morze/basen, delux itp. - dodatkowo płatne). Pokoje rodzinne/family (bez podwyższonego standardu) to pokoje z dostawką dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, dwóch łóżek/rozkładanych foteli lub łóżka piętrowego.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE - 3 baseny zewnętrzne, wydzielona część dla dzieci, basen kryty podgrzewany (czynny: listopad-kwiecień), przy basenach bezpłatne leżaki i parasole, siłownia, sauna, jacuzzi, plac zabaw
Płatne: kort tenisowy, nurkowanie, salon piękności: zabiegi na skórę, masaż, manicure, pedicure, fryzjerWięcej informacji o hotelu: https://www.paradisebayresortmalta.com/en
WYŻYWIENIE
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.