Opis
LOKALIZACJA - Hotel Canifor **** położony jest 150 m od centrum miasta Bugibby, w pobliżu sklepów, barów i restauracji. Miasta położone najbliżej hotelu to St Julian (ok. 12 km), Valletta (ok. 18 km). Najbliższe pole golfowe położone jest w odległości ok. 15 km. Przystanek autobusowy ok. 200 m od hotelu.
Odległość od lotniska około 18 km.
PLAŻA - Odległość od publicznej skalistej plaży Bugibba Perched Beach ok. 600 m, plaża Qawra Point Beach około 600 m. Leżaki i parasole za opłatą.
HOTEL - Do dyspozycji Gości: całodobowa recepcja, lobby z tv, windy, sejf w recepcji (za opłatą), 2 restauracje, 2 bary.
Płatne: pralnia, opieka medyczna, wypożyczalnia autWi-Fi w miejscach ogólnodostępnych bezpłatne
POKOJE - Standardowy (ok. 20 m2) - wyposażenie: podwójne łóżko lub dwa pojedyncze łóżka (możliwość 2 dostawek), podłoga wyłożona kafelkami, klimatyzacja/ogrzewanie (centralnie sterowane, w zależności od sezonu), czajnik (za opłatą),
Internet (bezpłatny), sejf (za opłatą), TV-sat, łazienka (WC, prysznic/wanna, suszarka do włosów)Inne dostępne pokoje:
Typu SINGLE (pokój jednoosobowy)
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE - basen zewnętrzny, taras słoneczny, brodzik dla dzieci, parasole i leżaki przy basenie bezpłatne, basen kryty, sala fitness, pokój relaksacyjny, sauna, masaże (płatne). W zależności od pogody i sezonu jako formę rozrywki hotel oferuje muzykę na żywo.
Płatne: sporty wodne na plaży (oferta zewnętrzna), pokój gier, bilard, piłkarzyki
Więcej informacji o hotelu: https://www.canifor.com/formosa/canifor-hotel/
WYŻYWIENIE
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.