Udogodnienia: Blisko centrum, Klimatyzacja, Dostęp do internetu, Sporty wodne, Blisko lotniska, Kurorty nadmorskie, Bez paszportu, Wyposażenie domowe
Odległość od plaży: 400 m.
Odległość od stoku narciarskiego:
opis hotelu
LOKALIZACJA: Ivy ***( tylko dla osób dorosłych ) znajduje się w miejscowości St. Julian's. Odległość od centrum miasta z restauracjami, barami i sklepami około 400m, osległość os stolicy wyspy Valetty około 5km. Odległość od lotniska ok 10km PLAŻA: publiczna około 600m ( serwis plażowy dodatkowo płatny ). DO DYSPOZYCJI GOŚCI: recepcja, restauracja główna, przechowalnia bagażu WiFi. POKOJE - pokoje o różnym standardzie, pokoje typu STANDARD - łazienka (WC, wanna/prysznic - suszarkę do włosów można wypożyczyć w recepcji), TV-sat, część pokoi posiada balkon/taras. DODATKOWE INFORMACJE: WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty) RO - oferta bez wyżywienia BB - śniadania w formie bufetu HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe. Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.