Schowek - Wyszukiwarka ofert
HOTEL ISLAZUL LOS DELFINES

HOTEL ISLAZUL LOS DELFINES

KategoriaKategoriaKategoriaKategoriaKategoria

Udogodnienia: Klimatyzacja, Sporty wodne, Animacje dla dorosłych, Blisko lotniska, Basen odkryty, Bezpośrednio przy plaży, Kurorty nadmorskie, Oferty egzotyczne

5 340 zł / os.
termin21.06 - 29.06.2024, 9 dni
transport Wrocław / godz. 06:30, pt.
szczegóły przlotu
zakwaterowanieDorosłych: 2, Dzieci: 0
wyżywienieAll inclusive
zakwaterowanieSTANDARD ROOM
TerminyZMIEŃ KRYTERIA
Obliczanie ceny całkowitej ... wait ...
Rezerwuj Zapytaj

Zadzwoń

  • tel. +48 531 532 125
  • Pon - Pt: 10.00 - 17.00 / So: 10.00 - 13.00

Opis

KATEGORIA
3*
REGION
Varadero
OPIS
hotel
lokalizacja
8 km od centrum Varadero, 26 km od lotniska w Varadero. Hotel usytuowany na powierzchni: 25000 m2.
kategoria hotelu
3*
kategoria lokalna hotelu
3*
opis hotelu
Data otwarcia
1989 r. Odnowiony w 2010 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, basen odkryty.
plaża
100 m od hotelu, wydzielona część plaży publicznej, piaszczysta.
pokoje
Zlokalizowane w 3 budynkach:
- 3 budynki (liczba pięter: 3)
Typy pokoi:
- pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (płatny), minibar (pusty), TV, łazienka (wanna lub prysznic, WC)
Wyżywienie
- restauracja główna, bar
All Inclusive
(10:00-23:00)
- śniadanie (07:00-10:30), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:30)
- wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe
dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (BEZPŁATNIE)
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 15 osób na 100 m2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
- Czy centrum SPA jest czynne? - NIE
- Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE
- Czy siłownia jest czynna? - NIE
- Czy mini klub jest czynny? - NIE
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM)
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
-->
Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
Na miejscu opieka anglojęzyczna rezydenta.
Aktualizacja opisu
08.02.2024 16:09
usługi dostępne w hotelu
All Inclusive
Serwis plażowy

Galeria

Terminy

Proszę czekać ...
Wczytuję terminy

Dopłaty i zniżki