Schowek - Wyszukiwarka ofert
Riva

Riva

KategoriaKategoriaKategoriaKategoriaKategoria

Udogodnienia: Blisko centrum, Życie nocne, Klimatyzacja, Dostęp do internetu, Sporty wodne, Sport, Animacje dla dorosłych, Basen odkryty, Hotel klubowy, Dla rodzin z dziećmi, Kurorty nadmorskie, Bez paszportu, Parking

1 441 zł / os. -10%  1 601 zł 
termin28.09 - 01.10.2024, 4 dni
transport Kraków / godz. 07:00, sob.
szczegóły przlotu
zakwaterowanieDorosłych: 2, Dzieci: 0
wyżywienieAll inclusive
zakwaterowanie double standard 2 pax
TerminyZMIEŃ KRYTERIA
Obliczanie ceny całkowitej ... wait ...
Rezerwuj Zapytaj

Zadzwoń

  • tel. +48 531 532 125
  • Pon - Pt: 10.00 - 17.00 / So: 10.00 - 13.00

Opis

Naszym zdaniem
Sympatyczny, zadbany hotel z tradycjami, odnowiony w 2015 r., składający się z dwóch 3-pietrowych budynków w spokojniejszej okolicy, dalej od głównej promenady, a jednocześnie blisko wielu atrakcji Słonecznego Brzegu. Ładna plaża, relaksująca atmosfera, pokoje rodzinne, zielone otoczenie. 
Położenie
Ok. 300 m od publicznej, piaszczystej, szerokiej plaży (leżaki i parasole odpłatnie), półtora kilometra od centrum Słonecznego Brzegu, 37 km od Burgas, 9 km od Nessebaru, kilometr od Action Aquapark.  W pobliżu hotelu znajduje się przystanek autobusowy.
Wyposażenie
Całodobowa recepcja z odpłatnymi sejfami, restauracja, bar w lobby, bar przy basenie, punkt wymiany walut, bezprzewodowe łącza internetowe w lobby bezpłatnie, w innych pomieszczeniach - odpłatnie. 
Pokoje
Nieduże, standardowo wyposażone; łazienka, klimatyzacja, mała lodówka, telefon, telewizor LCD, odpłatne łącza internetowe, balkon. Istnieje możliwość rezerwacji pokoju rodzinnego (ok. 30 m kw.) z drzwiami wewnętrznymi. 
Wyżywienie
All inclusive - śniadania (7.30-10.00), obiady (12.30-14.00), kolacje (18.00-21.00) w formie bufetów, ciepłe i zimne przekąski, lody do posiłków głównych, woda, kawa, herbata, napoje (7.30-22.30), lokalne alkohole (11.00-22.30).
Sport i rozrywka
Basen z tarasem słonecznym (leżaki i parasole bezpłatnie), gimnastyka w wodzie, aerobik, rzutki, program rozrywkowy, animacje.
Dla dzieci
Wydzielona część w basenie,  plac zabaw, miniklub, minidyskoteki, wysokie krzesełka w restauracji, łóżeczka niemowlęce (na zamówienie, 2,50eu/dzień).
Uwagi
Hotel zastrzega sobie prawo do zmian w programie all inclusive bez uprzedzenia.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
 
 
 
 
 
 
Informacje o lotach liniami LOT, Wizzair, Ryanair,
Przeloty do Bulgarii oparte są o dynamiczne pakietowanie.
Przelot liniami WizzAir:
* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (bagaż umieszczany pod fotelem poprzedzającym)
* WIZZ Priority ww dwie WIZZ Priority daje prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Obie sztuki bagażu możba zabrać zdo kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.)
* bagaż rejestrowany za dopłatą z podziałem na porty wylotowe (podane poniżej ceny za bagaż w dwie strony)
Przelot liniami Ryanair:
* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczana pod fotelem poprzedzającym)
* pierwszeństwo wejścia na pokład. Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.
* bagaż rejestrowany za dopłatą (podane ceny za bagaż w dwie strony)
Przelot PLL LOT:
* w cenie jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).
* bagaż rejestrowany do 23 kg za dodatkową dopłatą (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)
UWAGA!
W Bułgarii cena zawiera obsługę telefoniczą rezydenta w języku angielskim.
24 godziny przed wylotem powrotnym do kraju, klient zobowiązany jest do telefonicznego kontaktu z naszym lokalnym przedstawicielem (kontakt w języku polskim), aby potwierdzić godzinę transferu i lotu.

Galeria

Terminy

Proszę czekać ...
Wczytuję terminy

Dopłaty i zniżki